مشاوره
کارشناسان متخصص و مجرب در مجموعه ی شرکت تحلیلگران داده پویش پارس در مجموعه ی تحلیلکران داده پویش پارس در زمینه ی مشاوره , طراحی , تامین تجهیزات شبکه , اموزش , نصب و راه اندازی شبکه و نظارت و پشتیبانی شما را همراهی می کنند .
خدمات شرکت تحلیلگران داده پویش پارس در 7 گروه به شرح زير مي باشد:


   مشاوره : برای ایجاد یک شبکه ی مناسب و کارامد نیاز به مشاوره داریم .
        استفاده از مشاوره در حوزه ی شبکه مزایای بسیار مهمی دارد که مهم ترین انها به صورت زیر است : 
  1. شخص ناظر بیرونی به دلیل عدم اطلاع از مشکلات شبکه ی شما می تواند راه حل جدیدی را به شما ارایه دهد و به موضوعی که در برنامه شما نیست اما مفید است اشاره کند و ان را به اجرا در اورد .
  2. هزینه ی خدمات مشاوره به صرفه تر از استخدام کارمند در این حوزه میباشد .
  3. می توانیم برای ایجاد تغییرات جدید در شرکت از ان استفاده کنیم .

  طراحی : بنابر نياز مشتريان و به نظر ايشان، در اين مرحله طراحي شماتيک شبکه، امنيت، برق، تلفن و ... به صورت جداگانه در اختيار مشتريان قرار مي گيرد. هر شبکه ی کامپیوتری می بایست با توجه به شرایط و سیاست های هر سازمان طراحی و پیاده سازی شود .
برپا سازی هر شبکه ی کامپیوتری تابع مجموعه سیاست هایی است ک با توجه به ان ها در ابتدا طراحی منطقی شبکه و در ادامه طراحی فیزیکی انجام خواهد شد .
پس از اتمام مراحل طراحی امکان پیاده سازی شبکه با توجه به استراتژی تدوین شده فراهم می گردد .





   تامین : شرکت تحلیلگران داده پویش پارس افتخار دارد که کليه تجهيزات مورد نياز اجراي شبکه را تأمين مي نمايد. تجهيزات شبکه اين شرکت از برندهاي سرشناس و معتبر جهان تهيه   ميگردد و با بهترين قيمتها و گارانتي شرکت سازنده به سادگي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.


  اجرا : واحد اجراي شرکت تحلیلگران داده پویش پارس با به کار گيري مجرب ترين کارشناسان شبکه داراي معتبرترين گواهينامه هاي بين المللي و با دانش روز اقدام به اجراي پروژه مينمايد . واحد اجراي اين شرکت مفتخر است که شبکه اي پويا و ماندگار در سايت مشتري راه اندازي مي نمايد که جهت توسعه به راحتي قابل تغيير مي باشد. گزيده اي از پروژه هاي اجرا شده اين شرکت در اينجا ذکر شده اند.

 
  نظارت : در صورت تمايل مشتريان واحد نظارت بر اجراي شرکت تحلیلگران داده پویش پارس ، مسئوليت نظارت بر اجراي پروژه را بر عهده مي گيرد و با مطابقت بر استانداردهاي روز جهاني به مديريت و نظارت بر روند اجراي پروژه مي پردازد.


اموزش : کليه خدمات ارائه شده توسط شرکت تحلیلگران داده پویش پارس به پرسنل کارفرما آموزش داده مي شوند و اين خدمات تا زماني که پرسنل از مهارت کافي براي کار با پروژه و برنامه ها برخوردار نگردند، ادامه مي يابد. علاوه بر آن کارشناسان مجرب و با دانش اين شرکت در صورت درخواست مشتري نسبت به آموزش ديگر نرم افزارها نيز به ارائه خدمات مي پردازند.



 پشتیبانی : داشتن شبکه اي مطمئن، به روز و ماندگار تنها با پشتيباني مداوم و قابل اطمينان ميسر مي گردد. شرکت تحلیلگران داده پویش پارس مفتخر است که هميشه پيشرو در ارائه خدمات پس از فروش و اجرا بوده و در اين راه از هيچ کوشي دريغ نکرده است و اميد است همواره رضايت مشتريان باعث دلگرمي و تداوم کاري واحد پشتيباني شرکت تحلیلگران داده پویش پارس گردد.
تماس با ما
آدرس: تهران – خیابان کارگر شمالی - خیابان چهارم – پلاک 4 - طبقه 1 – واحد 2
تلفکس: 88223087     خط ویژه 52-88994749 (21) 98+
ایمیل: info @ tdatap . com